Du är nog den som jag borde vara hos.

Sitter hemma i soffan efter en föreläsning.
Är nåt som inte stämmer, för har så ont i
ena sidan av ryggen. Det liksom hugger till. Usch.

Så jag har lagt vetekudden på värmning och tagit
värktablett, så får hoppas att det försvinner.

För övrigt sitter jag och dricker Darjeeling Earl Gray.
(Förstaklassigt!)
Vardagsmys. Det regnar ute och jag
har inte lust med något annat just nu. Jag försöker läsa
ikapp några bloggar och till sällskap har jag Melissa Horn.

Hon har släppt nytt album på spotify

och jag sitter och tittar ut i intet, dricker te
och lyssnar på vad hon har att sjunga om.
Mys.

Ska snart ta tag i den här dagen, vilket betyder
teori, läsa kurslitteratur, dammtorka, handla och vika tvätt.
Ska väl någonstans där emellan få i mig lite mat. Det får bli kassler.

Dagens:

Melissa Horn – Du är nog den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0