Fredag. Pluggdag & kvällsfika. Mys.

WOHO! Skickade precis in kursens sista inlämningsuppgift.
Skönt. Börjar ny kurs på måndag, så är en extra ledig helg.

Sitter och sminkar mig lite mellan raderna faktiskt.
Klockan är 20, och ska ta en kvällsfika på cafét med mina fina Jasmine :)

Fredagsmys!

Och jag blir så MATT!
Ingen, verkligen INGEN kan jobba helgen den 14:e.
De som fått jobbtider byter bort dem, och dem som inte
jobbar tackar nej - för de har annat för sig.

Gissa vem som satts på schemat då?

Och gissa vem som missar Joshua Radin bara för det!??

Bajs också!

Så det blir inget Göteborg heller, vilket suger.
Och medan jag ändå håller på och gnäller...

Jag kunde liksom ha varit på Cypern nu med grabbarna.......


Men men, jag är inte bitter!
Jag är ganska nöjd ändå.

Nu är sminket klart, och nya pälsen på.
Och snart ska jag få fika. Med Jasmine! :)

Fredagskväll, och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0