I breathe. I feel

Jag lever. Utan gymkort (här Falun) så det är knappt.

Black eyed peas - Don't stop the party.


Jag skojar inte när jag skriver att jag är bodyjamhungrig!


Istället får jag roa mig med min kurslitteratur. Och mitt kaffe.
Inte alls lika lustfyllt kanske. Men måste göras.

Har en presentation på onsdag om två artiklar, som jag ska
analysera utifrån vetenskapligt perspektiv.
Presentationen skall dock bara vara i fem minuter, men ändå
krävs mycket arbete bakom det... Skulle kunna kalla det mjukstart.

Måste bara nämna dagens föreläsning (haha!)
Helt ovärt. Skulle hålla på mellan 10-15.
För det första: allt föreläsaren sa på en timme, kunde han sagt på en kvart.
Och det han faktiskt sa på en timme var att han tittat på mycket
sport igår. Sen frågade han oss vilka som hade sett friidrotten,
dokumentären om nå fotboll och så vidare... Jag undrar hur många
som
faktiskt stannade kvar och lyssnade vidare efter lunchrasten..?


Nu har jag druckit upp mitt kaffe, så ska fortsätta läsa lite
ur Torsten Thurén's Vetenskapsteori för nybörjare.
Känns bra att vara tillbaka i skolbänken igen!

Eller..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0