Vart tog energin vägen?

Usch. Trött och seg och ont och ingen lust och blä.

Möblerade runt lite på mitt rum.
Och nu orkar jag inte möblera tillbaka.

Skulle hellre vilja sova en stund.

Ska göra mig lite mat, samtidigt som
jag ska ge disken en omgång.

Sen ska jag fånga dagen.

Tänkte rensa garderoben.
Sen ska jag läsa kurslitteratur och
plugga teori. Snart dags!

Jag bar upp lite grejer på vinden tidigare idag.
Skönt att ha det ur vägen.
Mindre skönt för ryggen.

Måste vara nån förkylning eller nåt...




Kommentarer
Postat av: alexandra

näääej.. inte ska du bli förkyld nu till helgen?? :( hoppas du klarar dig! kram

2011-09-13 @ 16:22:07
URL: http://aleexors.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0