Can't you hear that bombebombibombebom..?

Japp, jag lovade er en höjning på biceps & triceps.
Idag så!

Började dagen & veckan med body pump.
En mycket bra start må jag säga.
En mycket öm isabelle efteråt.

Klarade inte alla repetitioner,
men det kändes lite extra tungt idag,
på alla låtar. Har gått bättre.
Men jag höjde iaf, så nu känns det som jag är på gång!

Just nu sitter jag och väntar på att äggen ska koka klart,
och att laxen ska bli klar i ugnen.
Gott!

Ökat proteinintag nu framöver.
Yes!

Bra skönt väder ute nu,
så skulle ju vara så skönt med lite längdskidor...
Men blir body jam ikväll,
så ligger lite lågt med skidorna...

Hittar ju inte till några spår, haha!

Får se vad som händer med denna dag.
Plugg och städ är givet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0