Seg. & lite osammanhängande.

Då sitter vi här igen.
Vid köksbordet.
Med en varsin dator.
Pluggar.

Eller ja...

Jag har kladdat ner en introduktion till min rapport
i ett kollegieblock. Med blyerts. Oldschool.

Ska skriva  in den i dokumentet på datorn nu. Snart.
Lär tänka på lite annat först bara.

Ska snart ta oss till stan för ärenden.
Köpa pocorn. Och migräntabletter. Och en kaffe på fiket.
Hem. Fortsätta plugga.

Sen träna.
Cx + Jam.
Alright.

Moltaz ligger inlindad som en vårrulle i soffan och snarkar.
Jag vill krypa in och snarka ikapp.

Men skriva en fin introduktion var det.
Japp...

Sen lär jag ta itu med en komplettering känner jag.
Så jag blir kvitt dem.

Nya kursen ja!
Verkar bli intressant.
Vi ska vara "mentor" åt en varsin gymnasieelev, som har mål med sin träning.
Vi ska förbereda dem MENTALT för att de ska kunna klara sina mål.

Bland annat.

Började en ny termin igår.
Jag är lite laddad!

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0