Bara måndag...

Oj oj, vilken träningsvärk jag har - och vilken träningsvärk jag kommer få!

Nya pumppasset var toppen, as always
och fortsätter vi såhär så blir vi ju fit as a rock till sommaren!

Sitter i badkaret i skrivande stund faktiskt.
Och planerna för resten av kvällen lyder:
En kopp te, vattenmelon (a du hörde!!) och ett-två kapitel kurslitteratur. :) mys

Det är måndag och har redan helgen planerad.
Kommer bli awesome!
Kläcker nog planerna lite senare i veckan...

Det är ju bara måndag ;)
Kan ju dela med mig av morgondagens planer :)

Skola 11-14, ut i skogen och äta mat. Japp!
Sen har jag tvättstuga.
Bodyjam.
Och plugg såklart! :)

Där har ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0