Inte nu igen..!

Så typiskt!

När jag känner att jag börjar bli frisk,
efter en veckas snörvlande ska jag hoppa i bassängen och stimma runt i typ 3 timmar. Varför isabelle?

Imorse när jag vaknade hade jag knappt någon röst och nästan igentäppt.
Skit också!

När ska jag få börja springa i vårsolen?
Dör ju om jag tar mig ut nu!
Vill bli frisk!

Därför tar jag det kloka beslutet att inte hoppa i plurret idag,
och istället sitter och observerar redovisningarna.

Går allt som det ska så ska min grupp redovisa imorgon.
Lika där - får hålla mig på det torra!
Och jag hoppas att det går vägen,
för känner mig inte nog mentalt förberedd att redovisa idag ;)

Och den där förbannade tentan imorgon också.
Vi är ett gäng som ska dit har jag fått höra!
Känns bra. Att jag inte är den enda menar jag.. :p

Jaja, fortsätta med plugget nu.
Om min näsa bara ville sluta rinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0