Skrivpaus? Pluggpaus i alla fall.

Heldag i skolan.
Och den korta powernapen blev en lång en på två timmar!! Wtf.

Sen jag när jag yrvaken rest mig i soffan, stel och eländig inser jag att jamen ska börja om 30 min!
Byta om, dricka kaffe på vägen och komma fram lagom i tid till att fylla på vattenflaskan och hinna ta plats i salen Då inser jag att kvällens jampass är inställt! WTF! Inte okej.

Var kanske meningen att åka hem och ta igen skrivtiden jag sovit bort.
Och äta mat. Moltaz blev iaf väldigt glad när jag kom hem igen så snabbt :)

Nu sitter jag i köket med dator och 70 papper och anteckningar och skriver för fullt!
Hey, jag kanske hinner klar med den till kl 12 imorgon iallafall! ;)
Min kaffebryggare kommer få jobba nattskift ikväll.

Typiskt att moltaz är så väldigt kelsugen nu, ligger och gnäller och vill gå och sova!

Själv ser jag sömnen i gryningen.
Hmm, blev ett misslyckat försök till en poetisk - och blev istället en väldigt knepig - mening...

Ska gå ut och nattkissa & nattmacka-mata hunden så får vi se om han slutar gnälla sen! - irritationsmoment på mina lite stress-stela axlar just nu...

Vi hörs imorgon, för kommer garanterat ett inlägg om stenen som föll från axlarna, när arbetet är inskickat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0