Torsdag... Redan!?

Shit vad fort denna vecka har gått!

Idag var gruppen upp till lugnet för att provlöpa lite,
gå igenom inför morgondagen : )

Ser fram emot morgondagen.
Det kommer bli finemang toppen toppen.
Dels för att vi kommer ha lite av en friluftsdag imorgon,
dels för att jag och Moltaz packar oss till Ludvika.
Dels för att jag får träffa mina tjejer över en kvällsfika
och dels för att jag och Robert äntligen ska börja kolla på Veronica Mars.

Blir en mycket bra fredag detta! : )

Tänkte som sagt fixa en komp och ett kortare träningsprogram i helgen också.
Träna. Såklart! Jag lär även läsa in mig lite på ämnesomstättning och liknande.

Men det är helgen det.

Nu ska jag ta mig ut i köket och hitta på något att äta.
Kan bli lax, eftersom sambon inte ska ha någon mat ikväll.
Dusch och disk, sen ska jag nöta in mitt "manus" inför imorgon : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0