Måndag. Igen. Trött. Allergisk. Nöjd. Hungrig. Och sånt..,

Nu ska jag laga mat.
Kyckling. Och pasta. Och currysåsss!

Tidigare idag fick jag köra mickans automatbil.
Det kan vara dagens händelse...


Åtminstone att jag idag lärt mig vad rattlås är för något.
Fick lära mig det efter skolan,
När jag är trött och jättepinknödig med tänker att 'jag hinner slänga i lite soppa i bilen innan jag pinkar på mig'.

Blev ståendes, eftersom jag inte fick igång bilen efteråt.
Öde bensinmack.
Skräckfilmssenario spelades i mitt huvud.

Pff.. Rattlås...
Sånt min 9-åriga Saab inte har!
Hur ska man då kunna veta..? Tss

Anyway.
Kyckling var det!
Och gott ska det bli!

Sprang 5,9 km imorse på 28 min.
Klappar mig själv på axeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0