Onsdag. Lill-lördag. Bra-dag, hittills!

Tänkte ta mig upp till skolan snart.
Ska möta mun grupp kl 10 för att skriva dokumentation.
Sen föreläsning kl 13. Hinner hem och rasta hunden. Perfekt.

Känner mig helt seg i huvudet efter gårdagen.
Men nu är jag lite back on track.

Märkte igår att jag borde kolla skolmailen lite oftare...
Fått ännu ett mail från G,
som säger att de vill ha mig i deras team.
Jag blev ju schithlad! (av nån anledning har jag börjat uttala 'skit' på värmländska!)

Ska minsann göra ett kick-ass pass!
Supertaggad! Och går allt som det ska (om jag briljerar under mitt 'provapåpass' för de andra gymmixinstruktörer) så får jag hålla ett pass i sommarprogrammet!

Men först: dokumentation med gruppen!
Kommer bli en bra dag detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0