Peppelipepp!

Onsdag. Öppning på jobbet. 
Sa jag att jag och Sandra kommit fram till att vi ska skippa allt småätande & låta bli alla kak-kanter på jobbet..? Misslyckas vi böter vi 5kr till varandra. Vi har redan fått med oss Rickard. Och Lina. Och Magnus! Haha, nu är det seriösa affärer (någon jag aldrig kommer kunna lära mig stava på amerikanska)! Vi skrev ju in personalen på MåBättre igår, dessutom! Så inga kakor och träning! Pepp! 
 
Apropå MåBättre så kom jag därifrån för ett tag sen. 
Jag gick direkt efter jobbet. Bodyjam! 
Är en riktigt rolig koreografi just nu! 90-tals tema! Bust a move osv osv... 
 
Stannade kvar en stund och lyfte lite fria vikter. 
Pepp, som sagt! 
 
Nu har jag duschat och klämt en avokado & en näve nötter så nu ska jag ta min dator och joina Magnus på jobbet. Vi tänkte beställa lite grejor (som jag avslöjade tidigare)! 
 
Sa jag pepp..?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0