tgif

Blev en heldag i full fart igår.
Började kl. 7 med Maria i köket för att hjälpa till med alla bullar. 
Sålde upp mot 200 i alla fall? Kanelbullensdag! :)
 
Under eftermiddagen kom chefen och vi åkte på mässa. 
Svensk cater mässa i Borlänge. 
Massa goda korvar och ostar och karameller överallt. 
Vad händer då? Jo, Isabelle får migrän! 
Inte av ostarna dock! 
 
Har upptäckt ett nytt symptom, spännande va? 
Jag domnar bort! Igår var det handen som blev kall och bortdomnad,
sen försvann synen och sen BAM, kommer huvudvärken. Och illamåendet. 
 
Kul va? På en mässa!? 
Varmt, fullt med folk och massa lukter i kombination
med ett surr av babbel och erbjudanden! 
 
Efter ett varv på mässan, en trip till apoteket och 
2 tabletter senare var jag på bättre humör igen. 
 
Vi stannade på middagen! På hemvägen var tom. "hela" huvudvärken borta! 
 
Idag är en annan dag, och inte kanelbullens dag. 
 
Jag och Lillen inledde fredagen med morgonspinning! 
Nu står jag och steker ägg och ska äta frukten & mackorna 
vi fick som prover igår på mässan! 
 
Sen ska jag... Fånga dagen. 
Kaffra på cafét,
åka till Grangärde för hundpromenad
& kvällsmiddag hos Karin med tjejorna! 
 
Exercise daily, eat healthy, work hard,
stay strong, worry less. Dance more. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0