Lär på nåt magiskt sätt förvandla min opepp till motivation.

Skulle bara vilja skita i allt och åka till solen! Typ...

Istället sitter jag i solen på altanen för kanske sista gången, äter en omelett med kalkon, fetaost & tomater efter mitt morgonpass på gymmet. Tanken var att synliggöra armmusklerna lite inför min tattoo. Japp, imorgon är den på plats. Som en födelsedagspresent! Fyller ju år imorgon och då kommer syster från Orsa och gör en tårta till mig! Det lär bli dagens höjdpunkt! :)

Nu är omeletten uppäten, så nu ska jag & moltaz gå på promenad, sen ska jag upp till pappa och lämna saaben (eftersom det blev en tvåa på besiktningen)!

Resten av denna soliga dag kommer gå åt betydligt tråkigare, men åt saker som måste göras! Plugg & pack


Kommentarer
Postat av: systeralex

men åå :( så blev det ingen alexgjord tårta.. hade jag läst inlägget innan jag åkte ner så skulle jag fan ha gjort en ändå, även om det hade blivit sent! ska göra en till dig sen! lovar! kram och kärlek <3

2012-09-21 @ 15:13:10
URL: http://aleexors.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0