Moltaz idag

I morse när jag vaknade var det första jag såg moltaz, som låg på kudden bredvid mig, på mannens sida av sängen. Där låg moltaz ihopkrupen och snarkade. Mys. Och en bra start på morgonen.

Nu står han i hallen.
Jag sitter i soffan.
Vi har kollar på himym s8e1! Fett med fett JAO!
Moltaz står och gnäller för att vi inte lagt oss i sängen än. Det är så han gör:
Nattkissar, får nattmackan, tuggar lite ben och slickar på mina fötter. VARJE kväll! Han har sina rutiner. Och nu vill han att vi ska krypa ner.

Okej då, det börjar bli dags!
Upp och jobba kl 7 imorgon.
Får se vad moltaz säger om en morgonprommis runt kl 6 imorgon...

Godnatt med er!

If you have to think about it,
You haven't felt it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0