Sep. 18, 2012

Besvikna minen på människor när man talat om att man tatuerat sig, eller när de ser en bit av motivet. När de sedan får se hela tatueringen går det besvikna över till den förvånade och nämner nåt i stil med: men jaha, den var ju fin!

Man får välja själv!

Idag är det tisdag. Och jag ska åka till Ludvika igen. Ska ta sambon vid hornen idag. Skulle kännas så bra med hennes stöd faktiskt. Vi får se.

Igår var det fler nya ansikten på dansen & deltagarna börjar släppa loss mer nu - så kul att se när de lämnar med ett leende på läpparna! Det gör mig alldeles varm i magen.

Nu ska jag fånga dagen och börja med frukost. Sen ska jag fortsätta rensa bland min kurslitteratur. Jag har en del böcker. Sjukt vad man lagt pengar på dem! Ska försöka sälja av dem...

Så det ska jag fixa med, sen åker jag till moltaz. Sen blir det lunch-& träningsdate med sambon.

Då vet ni vart ni har mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0