Måndagspepp!

Sitter och lyssnar på glasmusik & är riktigt upp-pumpad efter morgonträningen! 
Bodypump. Har surplat i mig min shake och ska snart slänga mig i duschen.
 
Har haft en sån bra helg må ni tro! 
Jag packade MEG med pappa & Alexandra och vi brummade upp till Madde i Solna :)
Kvalitetstid med familjen minsann! 
 
Vi åt & skrattade hysteriskt åt Måns Möller på Norra brunn comedy i lördags!
Stand-up är underskattat! Och det är synd att man inte går ut oftare. 
 
Nu är det i alla fall en ny vecka. 6 hela veckor har gått & inleder nu v7. 
Jag har precis mailat en PT. Får se vad han säger, men jag tror det skulle höja motivationen till taket. Och följer man ett kostschema så är det jävlar anamma alltså! 4 månader kvar till bikinin! Ha. 
 
Tjejerna var här i torsdags. (skrev jag det?) 
Vi snackade P&L & utomlandsresa. 
Alltså!!! Bara spara pengarna nu då... 
 
Och apropå att längta & tagga;
halva tiden har gått. 
Snart får jag krama min älskling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0