Kistamässan

Igår kväll brummade jag, Karin & Jessica ut till Mickan i Gubbööö.
Där bjöds det på välkomstdrink, snittar, smörgåstårta & gino. MUMS!
 
God mat med goda vänner.
 
Denna tisdagsmorgon började inte riktigt som tänkt.
Halv 6 ringer en kollega och sjukanmäler sig.
Det var bara traska ner till cafét och bre mackor,
innan chefen kom och hämtade upp mig.
 
Idag har vi varit på Fastfood & Café-mässan i Kista :-)
Så nu har jag kommit hem och fått på mig mjukisbyxorna.
Kollar ikapp på Farmen ;-)
 
Sen ska jag dyka ner i mina kassar & påsar jag fått med mig idag.
Sen blir det raka vägen bums till sängs.
 
Imorgon är det åter en arbetsdag! :-)
Och arbetsdag är lyckodag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0