Typiskt...

Då har jag varit ledig sedan torsdag eftermiddag...
Och vad händer natten till idag, tisdag, min "sista" lediga dag innan det är dags att jobba en vecka i sträck igen..?
 
Vaknar 5 imorse av att jag har så ont i ryggen, är täppt i näsan & fryser.
Kul..!
 
Därför har dagen inte bestått i så mycket annat än att ha ätit fruktsallad, kycklingsallad, lite mer frukt, kanjang & mina kladdkakemuffins (jag har bakat). Jag somnade i soffan nu till lite HIMYM och vaknar av att näsan är åter täppt & av en stor slemklump i halsen.
 
Dags för lite mer alvedon, nässpray, kanjang & voltaren gel.
 
Sen blir det en kort promenad i kylan & kvällsmat.
Nu: hänga tvätt och ladda en ny maskin.
 
Intalar mig att jag inte är sjuk...
 
Vill ha sol och värme och sånt. Nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0