Måndag

Har faktiskt känt mig duktig idag.
Det tog emot att stå inomhus och baka smet medan människor satt i linne och solglasögon utanför mitt fönster och åt glass. Så därför begav jag mig till stranden direkt efter jobbet, med Linda och Jajja :) så himla skönt att ligga på gräset till klockan började närma sig sju och känna att solen fortfarande värmer! Sommar! Blev även ett dopp :)

När jag kom hem lagade jag mat och matlåda. Har ni provat steka bacon, ha på spenat, crème fraîche & tomater? Blir en supergod pastasås! Mums.

Efter maten bäddade jag rent.
Och mötte upp Jajja på gymmet för att träna armarna lite :)

Nu är jag alltså nytränad, nyduschad & nedkrupen i en nybäddad säng, och känner att denna vecka har fått en bra början!

God natt mer er!

Bild: post-gym snacks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0