Fredagsmorgon

Igår gick jag till gymmet för ett presspass (axlar, bröst & triceps) och körde direkt ett cx-pass efteråt. Plankan-övningarna har aldrig varit så jobbiga, som de var igår, när man är så slut och knappt orkar hålla sig uppe! Men det gick bra och efter en halvtimme har öven rumpan och magen fått sig en omgång.

Meningen var att jag skulle gå och simma efter styrketräningeen, men det resulterade i att jag istället tog en PW i solen. :) dessutom hittade jag ingen bikini (som inte är tub), varken i min garderob eller i stan.

Så, efter träningen och efter att ha duschat och ätit mat så brummade jag och saaben till kupolen och införskaffade en ny bikini :) och lite annat... Hehe. Bland annat så fick det bli en ny klänning, som kan komma till användning ikväll, om jag orkar ta mig till festen ;)

Det är några timmar dit, så jag hinner fundera och känna efter :)

Dagen idag då... Dricker kaffe nu och ska ut på en morgon-PW.
Kl 12 ska jag infinna mig på jobbet. 8 timmar senare tar jag helg! Och då kan det som sagt bli lite dricka och skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0