Söndagsmys

Jag har sovit alldeles för länge inatt. Vaknade 8:30 imorse, men så värt att somna om och sova liiite för länge när man somnar i armarna på min mys.

Efter att ha druckit lite kaffe promenerade jag ner till gymmet för lite pump i armar/överkroppen. Skönt!

Har kommit på att den här hösten ska bli en mysig höst. Te, tända ljus, handarbete, soppor & riktigt svettiga träningspass!

Har provat förra höstens byxor...
Enough said... Inte kul. Känner mig klumpig och bara i vägen för mig själv. Är inte heller lika smidig. Därför ska det bli lite ordning på saker och ting.

Så det så!

Nu ska jag ta en lång, varm dusch. Sen blir det lite soffhäng innan jag ska åka och handla. Får jag bestämma så blir det filmmys med min Robert ikväll. Kanske lite popcorn. Och te. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0