+ 1

Idag är det bf + 1. Ingen bebis än. 

Så, jag passar på nu att fylla frysen med godsaker idag! Cookies, finska pinnar och hallongrottor. Är så sugen på kokostoppar också, så om det finns ork imorgon så slänger jag nog ihop några då! Dessvärre känner jag ingen lukt och ingen smak, så jag har inte fått uppleva halva (hela!) nöjet med baket... tråkigt att äta när man inte känner någon smak... 

Nåväl. Får avnjuta några stycken när smaken har kommit tillbaka! :) 


Jag har använt en avsvällande nässpray i en veckas tid nu, så idag fick jag lov att byta eftersom nästäppan inte blivit bättre. Jag lär ju kunna andas!? 

Så nu får vi se om det vill bli nå bättre. Jag saknar verkligen att kunna andas genom näsan, att känns lukt och smak och kunna höra! (Jo, lock för örat har jag ju naturligtvis också...) Men annars är jag pigg, men jag har sagt till bebisen att han får vänta där inne någon dag till. Sen får vi se vad det är för rebell där inne ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0