I väntans tider

Ingen bebis än! 

Vi räknade ut att lilla bebisen skulle komma idag, men efter ultraljudet blev vi flyttade 3 dagar, så söndag är vårt bf. 

Jag hade en känsla av att han skulle titta ut nu till helgen, men jag är så dunderförkyld så jag har sagt åt honom att han gärna får vara kvar tills jag blivit frisk. I alla fall tills jag kan andas genom näsan - för i övrigt är jag ganska pigg. Men det är också det som är så irriterande - att inte kunna andas med näsan! Det blir värst när man är stillasittande och på morgonen... Men jag ser ett slut på det här i alla fall. Det är bättre idag än vad det var igår, så jag räknar med att vara kry på söndag! Sen är det bara att ladda upp energidepåerna igen för snart ska det springas marathon! 


Sydde klart lilla sirapskakans babynest idag. Började med detta för längesen, men det var så svårt och för krångligt för mitt tålamod så det har bara legat orört under en tid. Men idag tog jag tummen ur och sydde klart det - skevt och knöligt, men mjukt och personligt ;-) Det kommer helt klart att fylla sin funktion i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0