Uppdatering såhär mitt i natten

Jag har hållt igång i princip hela dagen med promenad, gummibandsträning, handling och doningar så det är kanske inte så konstigt att man är alldeles trött och dåsig efter kvällsmat och ett avsnitt av farmen..? 

Blev dock sittandes i soffan en stund efter kl 20 ändå. Slösurfa. Magen är stenhård av sammandragningar. 

Plockar undan i köket och gör mig klar för sängen i lugnan ro. 21:40 är jag nerkrupen. Jag läser andras förlossningsberättelser och min bebis bökar som aldrig förr! Allt bök och tanken på broccoli med ost (som förövrigt var min kvällsmat i form av en gratäng) gjorde mig något så otroligt illamående! Fick springa upp 2 gånger och hosta upp allt. Usch... Jag har verkligen fått någon typ av hormonpåslag nu senaste veckan med illamående och finnar... Grät dessutom när Zlatan drog av sig matchtröjan och visade namnen han tatuerat in på kroppen... Hormoner! 

Nu är klockan snart tolv och jag har inte sovit någonting än! Robert ligger bredvid och snusar. Mys.

Jag har fortfarande lite sammandragningar och börjar bli hungrig igen... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0