"Det är låååång tid kvar"

Det är nåt så otroligt skönt att få vara hemma från jobb och allt vad det heter. Bara få vara hemma och titta på bebismagen som hela den rör sig när bebis sparkar runt där inne. 😍 

Jag passar på att sova ut och dra mig i sängen så länge jag kan, för det kommer inte bli mycket av den varan senare. Så, en sovmorgon, lite macka och te, så nu är jag redo att börja med dagens sysslor. 

Idag ska garderoberna rensas och det ska göras plats åt små, små strumpor och bodys till en liten människa. Jag tvättade alla kläder igår och jag längtar  tills jag får klä den lille i sina fina nya kläder. 

Det är "så mycket" som jag vill hinna med nu medan jag orkar, men det är ju låååång tid innan bebis kommer... Eller?
 
Just nu är jag i vecka 34, vilket innebär att det är 6 veckor kvar till beräknat datum, + - 2 veckor, så om 8 veckor har vi garanterat ett litet knyte. Det är helt otroligt! Ofattbart. Kommer bli hur bra som helst! 


Lång frukost framför nya avsnittet av Pretty little liars. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0