Feeling HUGE!

Vilken lättnad det är att kunna gå igen! Att kunna ta sig vart man vill, när man vill! Stygnet (!) togs bort igår och det sticker fortfarande lite, men jag går utan att jag tänker på det - vilket betyder att jag inte längre har ont! skönt! 

Så, idag kunde vi gå på föräldragruppen. Missade gruppen förra veckan, eftersom jag inte kunde ta mig någonstans... Men idag fick vi träffa gruppen och dessutom få massa matnyttig information om efter-förlossning, tiden hemma och amning. Snart har vi vår lilla bebis här hemma! Overkligt. 

Innan gruppen hade vi tid hos vår barnmorska. Bebis hjärtljud slog på fint och magen växer enligt skolböckerna. Vi är i vecka 35 (+ 2 dagar) = 35 cm. Mina värden ligger bra och bebis följer sin kurva så fint så :) 

Det är skönt att jag får gå hemma och må så bra! Jag samlar energi genom att vila på lunchen och vika lilla sirapskakans kläder om och om igen. Fick låna en bok av min barnmorska idag, så nu ska jag bli ännumer förberedd inför vad som komma skall! 



Oj oj oj, feeling huge! Bild från nu ikväll: v35 + 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0