Nedräkning: 27 dagar kvar!

Ännu en ny vecka. V. 37 (36 + 0)! 

Jag sover väldigt dåligt om nätterna. Jag vrider, vänder och bökar, och när jag äntligen hittat en bekväm sovställning så är det bara att gå upp för att gå på toaletten eftersom det känns som att man behöver kissa... Det resulterar i att jag istället sover länge på förmiddagarna. Och en liten stund på eftermiddagarna. Haha. Det känns som att det enda jag gör är att vila just nu. Och vet ni vad det bästa är? Jag får vila! Jag ska vila! 

Det är tungt nu. Magen bara växer och bebis härjar på för fulla muggar. Mysigt!

Idag tog vi oss en tur på stan. Målet var att hitta en mysig morgonrock och en bok till lilla bebisen. Hittade båda två, och ska flirta in mig hos mannen i mitt liv så han vill köpa morgonrocken åt mig. 

Här är boken jag köpte, visst är den fin?! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0