3 månader.

Idag blir Alfons 3 månader gammal. 
Det var alltså 3 månader som jag fick se honom för första gången. Min fina kille!

Idag tog vi en morgonpromenad till Maria. Man kunde gå i bara tröjan när klockan var 9 imorse och dessutom var jag alldeles svettig när jag kom upp på harnäs. Skönt att solen äntligen värmer! 

Uppe hos Maria hjälpte vi (= kollade på) sofia att baka en tårta. Sen åt vi pannkakor. Gott. Och Alfons skötte sig exemplariskt hela tiden. Älskade lillkille! 


Idag ringde jag BVC eftersom vi inte fått någon tid för 3-månaders spruta än. Det visade sig att hon hade glömt oss, och gav oss en tid imorgon fm. Så imorgon ska han få sputa, stackarn! Inte roligt :( Jag blir alldeles yr bara jag tänker på nålar och sprutor, men det är ju för en bra sak och det kommer bli bra! Men vi ställde in fredagsplanerna och förbereder oss på en febrig och gnällig kille imorgon kväll. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0