Sånt där jag tänker på när jag tittar på min sovande grabb

Tänk att man tyckte att första pyjamasen var så stor att man inte ville knäppa översta knappen, eftersom den hade hamnat på hakan & munnen. 

Nu är pyjamasen för liten. 

Tänk vad grabben växer och blir lång! 

Jag ser fram emot nästa vägning och mätning på BVC, ca 4 veckor mellan gångerna så det borde ha hänt lite sen sist. 

Snart har han funnits på utsidan hos oss i 3 månader. 3 månader!? Det går inte att påpeka många gånger nog; vad fort tiden går! 

3 månader fram i tiden: september, sommaren börjar ta slut och grabben är ett halvår gammal. 

Här på bilden är Alfons 1 dag gammal, i sin pyjamas med översta knappen oknäppt och muddarna uppvikta. Darling ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0