Fredagshärj

Idag har jag och Alfons busat och härjat hela dagen. Han har varit på ett strålande humör, och vi vaknade ovanligt pigga båda två kl 7 imorse. Vi låg kvar i sängen och Alfons pratade på som vanligt. Sen låg vi och Eskimå-pussades och Alfons är så go som kommer lite då och då under dagen och vill mysa/pussas med näsan. Han är min mysagosa!! 

Nu sitter vi och väntar på pappa R som slutar när som helst. Alfons har somnat i mitt knä och jag snusar honom i nacken och njuter av stillheten en stund. Jag ska snart gå ner till jobbet och hjälpa till med stängningen. Det är kul att få jobba lite igen, men just nu vill jag inte röra mig ur fläcken!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0