Torsdag. Jobb, dubbelpass & jordgubbar.

Och nu har jag äääntligen provat nya pump-releasen!
Bättre sent än aldrig...

Bra sjukt! Kommer bli 3 stenhårda månader framöver!
Tycker redan synd om mina ben, men är fullt beredd på
att ta farväl av stora delar av dem nu! 

Konstigt nog börjar jag falla för utfalls-låten, redan!
Inte bokstavligen talat kanske....... Men jag tror jag gillar den.
Lika så triceps som råkar vara min pepp-låt!!!
Chris Brown - Yeah x3. Checka in den vettja!

Innan pumpen körde jag även ett jam-pass.
OHOHOH, börjar kunna mer och mer.
Börjar kunna ta ut stegen mer och mer.
Svettas, mer och mer.

Och jag baaaara njuter!
Kommer dessutom ha fet träningsvärk i ben, mage & axlar imorgon.
Som jag saknat den... (allvarligt alltså!)

Innan jamen så avverkade jag ett jobbpass
med Sofia & Linda. Blir en repris imorgon :)

Blir även det en bra dag!
För inställningen är allt.

Och med det sagt
ska jag fortsätta denna dag några timmar till,
med mitt kärleks-te & jordgubbar.
Som sällskap... Desperate housewives, såklart!



Innan träningen. Taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0