5 mars

Vilken dag!

Fick inte många timmars sömn inatt,
kanske vi ska tacka för.

Har haft en galet trevlig & rolig (flum) dag idag.
På jobbet. Och Magnus var med på noterna!
Mycket skratt! Härligt.

Har trots allt varit på ett sådant strålande humör idag.
Jag vet inte varför. (Karman kanske...)

Kände mig nere och deppig när jag kom hem igår.
Tänker för mycket på sånt man egentligen inte behöver tänka på.
Saker som bara ser det negativa.

"Go out and have som fun! You and your moped..."

Va fan!
Man mår som man tänker.

Och jag tänker släppa lös alla knasiga och onödiga tankar idag.
Och ikväll.

Dance 'em away!
With sambo.
På solo.

För jag är ledig imorgon,
och jag tänker ta sovmorgon och
inte bry mig ifall det är vasaloppet!
HA!

Idag mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0