Inga förväntningar. Inga alls.

Idag har jag och sambon haft finbesök,
av vår krambjörn. Linus :)
Alltid lika trevligt!

Och vad vi fikade!
Jösses :) Men gott var det,
och jag är stolt över att jag
fick mickan att dricka kaffe ;)
Hon gjorde sin egna latte, så
hon var ju också stolt. Haha!

Annars idag.
Jag har varit lite nostalgisk!
Gamla GODA LYSSNA!
Vitamin C - graduation.
Låten jag citerade i förra inlägget.
Tyckte den passade bra, och galet
vad man kan sakna en grupp människor!
Bästa klassen.


Annars har jag tänkt.
Blir lätt så när man är själv.
Reflekterat.

Hur lågt ska man sänka sina förväningar..?

Till inga alls?

Kanske är bäst så.
I alla fall i det här fallet...
Inga alls.

Jag hade inga förväntningar idag.
Men visst blir man lite besviken ändå..?

Kanske ska göra som min kloka mamma föreslog.
Lägga karln i en påse och stoppa undan påsen
och inte skaffa nån karl förrän jag är 30!?


Nä, det går ju inte heller...

Jag sänker mina förväntningar
och ser fram emot en, vad som kommer att bli
en toppenhelg med mina vänner!

Ni är min sol!
Ljuset & värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0