25 maj

Jag tänker inte börja med massa ursäkter
till varför jag inte skrivit på senaste dar...


Minns ni att jag skrev att jag skulle höja
mina vikter på pumpen i fredags..?
Well, I did! Hoho. Klarade dessutom alla
repetitioner på låtarna också.

Ang. pumpen så tänker jag klämma ut
det sista jag har
ikväll, för nästa vecka
kommer nya releasen! Ska bli jättespännande.
Dock gillar jag passet som är nu...

Igår var jag och klämde ut det sista ur combaten.
Och hjälp - vad instruktören påverkar ens pepp!
Igår var det inte positivt dock... Hmm...

Ikväll blir det pump, och imorgon jam.
Det ryktas om ett nytt dansinspirerande pass
kommer till Falun till hösten :) Nice!

Nu ska jag fånga dagen, dricka massa vatten
och bara ladda inför kvällens pass! Boom-lay boom-lay boom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0