Och så gick det.

Alright! 
 
Då var dagens träningspass avklarade! (plural)
 
Började som sagt med CX, en riktig "genomkörare" för kroppskorsetten!
Direkt efter det vart det promenaden till högbergs-spåret med Jajja!
Vi tog ett varv på långa. Hur långt är det? 3-4 km?
Löpte tillbaka ner på stan sen. 
 
Käkade avokado med creme fraich, rödlök & tomat. Möms. 
Bara ladda om batterierna för gym med Maria : )
 
Segstartad, eftersom jag hellre hade velat sitta kvar i soffan. 
Det är just det som är det svåraste - att faktiskt ta steget ur soffan, och ta sig till gymmet! 
Och jag är ju glad att jag gjorde det. För är nöjd över min insats, såhär i efterhand. 
 
Nog för att det är ganska mycket folk på gymmet just runt 3-4-5-tiden, så tog jag mig igenom överkroppen. Jag är nöjd...
 
Ska slänga mig i duschen nu, medan laxen står och puttrar i ugnen. 
Ska bli riktigt gott med riktig mat nu! Är jag väl värd! 
 
Kl 19 blir det dessutom kvällsfika med Linus! 
En kopp grönt te, jojomen! : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0