You can't fake fitness!

Ledig fredag. Sega fredag. Sköna fredag! 
Sovmorgon till 9. Lagom. Och eftersom Robert inte började jobba förrän på eftermiddagen tog vi en skön promenad efter frukosten. 
 
Efter det var det bara slapp & slö som var i fokus. Fram till eftermiddagen, när Robert började jobba, och jag tog mig till gymmet för Bodyjam. Ska erkännas att kroppen var seg & tyngre än vanligt idag. Beror säkerligen på gårdagens trippelpass, och jag borde egentligen legat kvar på soffan och tagit det lugnt resten av dagen. Men bodyjam är för kul för att skippa, så enkelt var det! 
 
Ja, och just! Mina grejor kom ju idag! 
Provade redan efter jamen. 
 
Proteinpulver. Med jordgubbssmak. Smakade milkshake/gainomax. Smakade med andra ord apgott! Blir inga problem det där inte! Så nu är jag tok-förväntansfull på resultat! Men endast lite pulver kommer naturligtvis inte ge mig resultaten, men höjer motivationen till toppen just nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0