Skriver i ren ilska!

Ibland måste vi ställa oss frågan på fullaste allvar, om personerna vi omger oss med höjer oss eller sänker oss.

Ibland funderar jag på om det är värt det.
Alla gör vi fel, helt klart - vi är ju bara människor...

Men samma fel om och om och om igen.
Och att personen i fråga har en tendens att finjustera och låta allt falla på en själv till slut. Det är inga sådana vänner jag vill ha.

Det är inte sådana vänner jag behöver.
Såna som sänker en.

Fu.

Jag orkar inte bry mig längre...

Jag funderade tidigare idag, på när jag skulle hinna städa (innan måndag).
Nu fick jag ju en lucka.

Så nu ska jag städa.
Och lyssna på rock...





Kommentarer
Postat av: mellansyster

vem är det som e dum??

2013-02-15 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0