Hoppar upp på hästen igen

Då så, nu har den värsta förkylningen lagt sig och jag har gått och blivit lite småtokig för att inte ha kunnat träna på hela veckan. Morgonpromenaderna har jag heller inte tagit innan frukosten, eftersom jag prioriterat sömnen i första hand. Har slutat med nässprayen också, (man ska inte snyta blod!!) så det har genast blivit bättre på den fronten. Skönt.

Idag har jag haft sovmorgon.
Jag har jobbar hela veckan och helgen så det var behövligt!

Kl. 8 var mamma här och vi har druckit kaffe & ätit lite frukt. Mys!
Så nu när hon har åkt ska jag byta om och faktiskt ta mig till gymmet! Det är dags!

Blir ett lättare ben + bål pass idag.
Ska bli skönt att komma igång igen.

Resten av dagen kommer bestå av hundmys & jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0