Chockar hjärtat

Dagens chock nr: 1.
Letade rätt på kartongen med sommarkläderna för att kolla om något kunde duga till semestern. När jag väl fått på mig shortsen lär jag lägga mig på rygg i sängen för att få igen knappen. Kul. Detta kom egentligen inte som en chock. Det blir bara mer verkligt när man får svart på vitt...
 
Därav, chock nr:2.
Jag beslöt redan tidigare i år att, när snön försvinner så ska jag börja luffsa igen.
En del människor löper & springer. Jag luffsar.
 
Efter att få dra av mig shorsen igen så springer jag ner på Intersport och hittar de snygga Nike-skorna jag föll för på en gång, och de passade som en smäck på foten också. Fattigare i plånboken men rikare på motivation.
 
Cyklade till biskops. Det är illa när man är trött innan man ens kommit fram till spåret... Trots det luffsade jag runt korta spåret 3 varv. Det motsvarar ca. 5,4km, så jag är supernöjd.
 
Allt jag kunde tänka på var hur mycket jag längtade till nästa löpvända. Det går alltid bättre andra gången. Och tredje och fjärde...
 
Det blev ett par turkosa Nika Lunarglide +5.
Vi kommer spendera många timmar ihop i vår...

Speciellt den närmaste månaden,
för i slutet på April drar jag & bästtjejerna till Alicante för att sola & bo!
Mycket nöje.
 
Om jag någonsin haft en lista på vad jag vill göra i livet, så står Åka utomlands med tjejkompisar helt klart med på den!
 
 
Bild från 2 somrar sen, Mickan är klart en av Bästtjejerna!
 
Och en från dagens luffsvända, på nya skorna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0